Comanda si livrare

Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

Cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat orizontal. Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.” Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. Dupa adaugarea fiecarui produs, selectand "Cosul de cumparaturi", aici poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, modalitatile de plata (Ramburs sau OP) si modalitatea de livrare (prin curierat rapid).

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Accept termenii si conditiile arias” inainte de a trimite comanda. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.


Modalitati de plata

1. Plata in numerar: plata in numerar se face in lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

2. Ordin de plata: plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de catre noi, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu consultantul de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii a proformei emise.


Livrarea produselor

Livrarea coletului este asigurata pana la adresa indicata de tine!

​In cazul in care ai nevoie de mai multe informatii decat cele afisate in contul tau de client, contacteaza-ne la numarul de telefon 0733 422 388. Echipa noastra iti sta la dispozitie in fiecare zi a saptamanii intre orele 8:00 si 17:00!
Comenzile inregistrate de luni pana vineri, pana in ora 15:00, vor fi livrate in termen de 24-72 de ore de la predarea coletului catre curier. Acest serviciu este valabil pentru orice produs din stocul nostru cu statusul “In stoc”.

Toate produsele vor fi ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.

Atentie: neacceptarea de la curier, absenta repetata de la adresa de livrare indicata/agreata sau neridicarea de la posta a unui colet aferent unei comenzi ferme lansate de dvs. atrage dupa sine blocarea unor comenzi viitoare pana la recuperarea costului de livrare si retur a coletului dvs. sau, dupa caz, inceperea demersurilor legale de recuperare a pagubelor create societatii noastre. Toate comenzile lansate sunt monitorizate si salvate in log-uri (inclusiv IP-ul folosit), fapt ce ne permite sa furnizam organelor competente toate dovezile necesare in cazul in care comanda livrata de noi nu este acceptata/permisa/ridicata de dvs.